W zakładce „TOK STUDIÓW” zamieszczone zostały opisy procedur oraz wzory druków stanowiące podstawę ubiegania się o rozmaite sprawy w zakresie odbywanych studiów w Uniwersytecie.
W związku z tym, że aktualnie obowiązują dwa regulaminy studiów, w zależności od daty rozpoczęcia studiów (zobacz: Najważniejsze akty prawne), upewnij się, że pobrałeś i wypełniłeś odpowiedni dokument.
Ponieważ proponowane druki mają formę wzorcową, sprawdź na wydziale/jednostce dydaktycznej:
- czy masz wszystkie załączniki są wymagane do składanego pisma,
- jaka jest procedura złożenia dokumentu,
- czy Twój wydział nie wymaga spełnienia dodatkowych warunków w związku ze składaną prośbą.
Wszystkie dokumenty składasz w swoim dziekanacie
Zobacz: Kontakt z dziekanatami.
Pamiętaj, że każda pisemna prośba wymaga Twojego własnoręcznego podpisu.
Uwaga!!!
Od decyzji podjętej w indywidualnej sprawie studenckiej przysługuje odwołanie do rektora, za pośrednictwem organu pierwszej instancji (dziekana/kierownika/dyrektora jednostki dydaktycznej).
Jeśli będziesz miał problemy lub wątpliwości ze stworzeniem takiego odwołania, możesz skorzystać z pomocy:
- Rzecznika Praw Studenta i Doktoranta (e-mail rps@us.edu.pl)
- Rady Samorządu Studenckiego twojego wydziału
- Centrum Obsługi Studentów (dlastudenta@us.edu.pl)