Rozpoczęła się VII edycja konkursu „Teraz Polska Promocja” na najlepszą pracę magisterską dotyczącą promocji Polski. Jego motywem przewodnim jest popularyzacja tematyki marketingu terytorialnego i narodowego. Tematyka konkursu to promocja wizerunkowa (w tym promocja miast i regionów, kształtowanie wizerunku), gospodarcza (m.in. promocja eksportu, napływu inwestycji), rolno-spożywcza (promocja produktów i specjalności rolno-spożywczych, rozwój obszarów wiejskich, agroturystyka), turystyczna (tworzenie i promocja produktów turystycznych, wzmacnianie atrakcyjności turystycznej Polski i regionów), sportowa (promocja Polski przez sport i promocja polskiego sportu), kulturalna i naukowa (w tym promocja kształcenia, innowacyjności oraz osiągnięć naukowych i kulturalnych). Laureaci konkursu mogą liczyć na atrakcyjne nagrody pieniężne i uczestnictwo w uroczystej gali finałowej, z udziałem reprezentantów Kancelarii Prezydenta RP, ministerstw oraz świata nauki. Imprezą towarzyszącą będzie konferencja naukowa pn. „Promocja Polski – wyzwania przed nauką i praktyką”.
Prace można nadsyłać do 18 października. Organizatorzy zapraszają na swoją stronę internetową, informacji można zasięgnąć także telefonicznie, 22/201 26 90, lub mailowo.
(2013-06-21)