Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych UŚ zaprasza wszystkich studentów na cykl warsztatów „Droga do kariery: języki obce i nie tylko” prowadzonych przez pracowników firmy PwC SDC, dających studentom możliwość zdobycia dodatkowych umiejętności wymaganych przez przyszłych pracodawców, a w szczególności tak pożądanych przez pracodawców umiejętności miękkich, takich jak efektywna komunikacja, umiejętność negocjacji czy rozwiązywania problemów.
Tegoroczna „Droga do kariery” odbędzie się 18 kwietnia (środa), początek o godzinie 13.30, w sali nr 227 w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Chemii UŚ, Katowice ul. Bankowa 14. Po wstępnym wykładzie zostaną przeprowadzone trzy równoległe warsztaty. Każdy ze studentów na formularzu rejestracyjnym zaznacza jeden warsztat, w którym chce wziąć udział. Jak zawsze studenci otrzymają certyfikat potwierdzający udział w warsztatach.
Link do formularza rejestracji: http://bit.ly/Droga_do_Kariery
Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zapisów.
UWAGA: NAGRODY!
Najbardziej aktywni studenci w trakcie wykładu i warsztatów otrzymają w nagrodę możliwość uczestnictwa w bonusowym warsztacie z zakresu znajomości Excela w siedzibie firmy PwC SDC.
Ze studentów biorących udział w warsztacie bonusowym zostanie wybrana osoba najaktywniejsza, która w nagrodę otrzyma możliwość skorzystania ze skróconego procesu rekrutacyjnego na staż w firmie PwC SDC.
Program tegorocznej „Drogi do kariery”:
Wykład:
Temat: Bariery komunikacyjne a międzynarodowe środowisko pracy czyli jak odnaleźć się w dzisiejszym biznesie.
Podczas wykładu poruszone zostaną następujące tematy:
• Istota efektywnej komunikacji w relacjach biznesowych
• Negocjacje, a praca zespołowa - jak uniknąć efektu rywalizacji
• Zasady komunikacji z klientem zagranicznym
Warsztat 1
Temat: Czy każdy problem musi być problemem? - o rozwiązywaniu problemów w środowisku biznesowym.
Cel warsztatu:
• poznanie kluczowych narzędzi rozwiązywania problemów
• opanowanie metod skutecznej identyfikacji źródeł problemów
• nabycie umiejętności rozwiązywania problemów, prostych jak również złożonych
Warsztat 2
Temat: Jak się komunikować aby być zrozumiałym? - czyli o komunikacji w biznesie.
Cel warsztatu:
• nabycie umiejętności formułowania zrozumiałych i precyzyjnych komunikatów,
• poznanie barier w komunikowaniu się, i ich wpływu na przekazywaną informację,
• opanowanie technik aktywnego słuchania i efektywnego zadawania pytań .
Zajęcia prowadzone są w języku angielskim.
Warsztat 3
Temat: "Więc chodź, pomaluj mój świat..." czyli jaką energią kolorystyczną jesteś?
Cel warsztatu:
• poznanie własnej postawy – dowiedz się jakim kolorem jesteś,
• zgłębienie tajników porozumiewania się z innymi ludźmi,
• uświadomienie siły różnorodności w kontaktach biznesowych.