Szanowni Studenci i Doktoranci!
Przypominamy, że zbliżają się terminy składania sprawozdań z działalności organizacji studenckich i doktoranckich w II półroczu 2014 r. Ze względu na to, że termin wynikający z zarządzenia Rektora, czyli 20 września, przypada w tym roku w sobotę - Uczelniane Rady zdecydowały o wyznaczeniu innych dat:
- dla organizacji studenckich - 22 września; wnioski można składać w biurze Uczelnianej Rady Samorządu lub Biurze Wsparcia Studenta (odpowiednio: pokój 3 i 2 w budynku przy ulicy Bankowej 12a, zaraz za Rektoratem)
- dla organizacji doktoranckich - 3 października; wnioski można składać w Kancelarii Ogólnej znajdującej się na parterze budynku Rektoratu (ul. Bankowa 12)
Przypominamy o konieczności wypełnienia wszystkich dokumentów!
Najczęściej popełniane błędy:
- brak podpisu opiekuna
- brak rozliczenia niewydanych środków - pamiętajcie, że sprawozdajecie się ze środków otrzymanych, a nie wydanych!
- wykorzystanie na dokumentach nieoficjalnej nazwy koła/organizacji
Wzory dokumentów znajdziecie na stronie: http://student.us.edu.pl/wskazowki-zalozenie-kola-rozliczenia-i-wnioski