Szanowni Państwo Studenci,
informujemy, że w związku z planowaną reorganizacją dziekanaty poszczególnych kierunków studiów na Wydziale Prawa i Administracji będą nieczynne. Tym samym nie będzie możliwości odbioru dokumentów i dyplomów ani kontaktu telefonicznego i e-mailowego:
· 21–23 października 2019 r. (poniedziałek – środa), prawo (studia stacjonarne);
Od czwartku 24 października zapraszamy Państwa do nowej siedziby dziekanatu – pokój 1.26 (I piętro);
· 18 października (piątek) oraz 22 października (wtorek), prawo (studia niestacjonarne);
Od czwartku 24 października zapraszamy Państwa do pok. 1.27 (I piętro);
· 18 października (piątek) oraz 22 października (wtorek), administracja (studia I i II stopnia);
· 18 października (piątek) oraz 22 października (wtorek), przedsiębiorczość (studia niestacjonarne).
Za utrudnienia serdecznie Państwa przepraszamy.